شیائومی محصول جدید بهبود یافته دافع پشه 2 میجیا شیائومی را تحت پلتفرم تامین مالی در چین راه اندازی کرده است. این دستگاه نسخه جدیدی از مدلی است که سال گذشته به بازار عرضه شد. لازم به یادآوری است که شیائومی اولین دافع پشه‌های میجیا را با طراحی مینیمالیستی چند سال پیش راه اندازی کرد. این غول فناوری چینی سال گذشته مجدداً همان دستگاه را با اتصال بلوتوث وارد بازار کرد و اکنون این نسخه همه چیز را به سطحی جدید می‌رساند زیرا نه تنها با اتصال بلوتوث بلکه با کنترل صوتی XiaoAI نیز همراه شده است. این محصول از 12 مه از طریق پلتفرم تامین مالی در دسترس است و با قیمت نهایی 69 یوان (11 دلار) و قیمت تامین مالی 59 یوان (9 دلار) همراه می‌باشد.

این دستگاه برای عمل دفع پشه از تری فلوترین استفاده می‌کند. این ماده دافع زمان موثره 1080 ساعتی قبل از تبخیر کامل دارد و می‌توان آن را با 8 ساعت استفاده 8 در شب، حدود 4.5 ماه استفاده کرد. یک دستگاه واحد برای فضایی 28 متر مربعی مناسب است و کاربران می‌توانند با توجه به اندازه فضا از چند دستگاه استفاده کنند.

C:\Users\tnkala\Desktop\247494.jpg

دافع پشه هوشمند 2 میجیا دارای دو حالت منبع تغذیه است. می‌توان توسط دو باتری AA و همچنین از طریق کابل USB-C که می‌تواند به هر منبعی متصل شود، از آن استفاده کرد. همچنین این دافع پشه هوشمند با حرکت فن داخلی خود باعث چرخش یکنواخت ماده موثره در فضا می‌شود.

C:\Users\tnkala\Desktop\247508.jpg

هنگامی که دافع پشه 2 در حالت تغذیه از طریق USB-C می‌باشد، از کنترل صدا با استفاده از XiaoAI پشتیبانی می‌کند. همچنین از اتصال به گوشی همراه از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند. می‌توانید برای این دستگاه از طریق گوشی خود تایمر تنظیم کرده و مقدار باقیمانده ماده موثر را نیز بررسی کنید. علاوه بر این، هنگامی که به بلندگوی XiaoAI با استفاده از عملکرد دروازه مشی بلوتوث متصل می‌شود، می‌توانید آن را با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند مرتبط کنید به طوری که روشن کردن آن باعث روشن شدن سایر دستگاه‌ها نیز بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp