امروز رسما اعلام کرد که با همکاری Leica در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید است که قرار است تا چند ماه دیگر عرضه شود. این شرکت چینی “همکاری استراتژیک بلندمدت” خود با لایکا را تایید کرد و فاش کرد که در حال توسعه یک گوشی هوشمند پرچمدار هستند که به طور رسمی در جولای امسال عرضه می‌شود.

این چهارمین شرکتی است که لایکا پس از شارپ، هواوی و پاناسونیک برای تصویربرداری موبایل با آن همکاری می‌کند. با این حال، شیائومی چیزی در رابطه با گوشی هوشمند پرچمدار آینده فاش نکرده است.

با توجه به اینکه این گوشی قرار است تا چند ماه دیگر عرضه شود، انتظار می‌رود که با پردازنده اسنپ‌دراگون کوالکام ۸+ نسل ۱ که اخیرا معرفی شده است، عرضه شود. لی جون، مدیر عامل شیائومی، گفته است که این همکاری بدون فاش کردن جزئیات، به استراتژی تصویربرداری این شرکت کمک می‌کند.

به نظر می‌رسد شیائومی از دیگر برندهای چینی پیروی می‌کند تا یک ویژگی متمایز را در پرچمدار یا گوشی هوشمند ممتاز خود ارائه دهد تا آن را در بین دستگاه‌های سایر برندها متمایز کند.

این روند توسط هواوی در سال ۲۰۱۶ آغاز شد، زمانی که این شرکت با لایکا برای ویژگی‌های دوربین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود شریک شد. OnePlus و OPPO نیز با Hasselblad همکاری کرده‌اند، در حالی که Vivo با Zeiss همکاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp