برند تجاری آمازفیت هوآمی، یکی از همکاران ، اخیراً از عرضه قریب الوقوع ساعت هوشمند جدید در هند خبر داده بود. این ساعت با نام نسخه جدید GTR 2 آمازفیت شناخته می‌شود و قرار بود در ۲۳ می عرضه شود. با این حال، این برند اکنون به طور رسمی نسخه جدید GTR 2 را برای بازار هند معرفی کرده است که فروش آن از ۲۳ می آغاز خواهد شد.

نسخه جدید GTR 2 آمازفیت از همان الگوی نسخه مینی GTS 2 آمازفیت پیروی می‌کند که در ماه آوریل در هند به عنوان نسخه کوچک شده GTS 2 Mini عرضه شد. نسخه جدید GTR 2 طراحی مشابهی با GTR 2 دارد که در دسامبر ۲۰۲۰ در هند عرضه شد.

نسخه جدید آمازفیت GTR 2 دارای چند تفاوت در جنبه طراحی است. این مدل بدنه آلیاژ آلومینیوم مدل قبلی خود را حفظ کرده است اما در گزینه‌های سیلیکونی خاکستری رعد و برق و سیاه و سفید موجود است.

از نظر مشخصات، نسخه جدید GTR 2 دارای صفحه نمایش ۱٫۳۹ اینچی AMOLED با وضوح بالا ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل، روشنایی تا ۴۵۰ نیت و تراکم پیکسلی ۳۲۶PPI است. صفحه نمایش با لایه‌ای از شیشه ۲٫۵ بعدی با پوشش کربن الماس مانند مقاوم در برابر خش پوشیده شده است.

این ساعت هوشمند از بیش از ۹۰ حالت ورزشی از جمله دویدن در فضای باز، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری در فضای باز، شنا در آب‌های آزاد، الپتیکال، شنا در استخر، کوهنوردی، دویدن در مسیر، تردمیل، اسکی، تمرین آزاد و دوچرخه‌سواری در فضای باز پشتیبانی می‌کند. این ساعت همچنین دارای ویژگی‌های ردیابی فعالیت مانند ضربان قلب، مسافت، تعداد قدم‌ها، شمارش کالری، ردیابی خواب و سطح استرس است.

سایر ویژگی‌های موجود در این ساعت عبارتند از BioTracker خود توسعه‌یافته هوآوی، اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون (SpO2)، حسگر داده‌های بیولوژیکی، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور فشار هوا و حسگر نور محیط. این محصول همچنین دارای سطح ضد آب ۵۰ATM است و از بلوتوث ۵٫۰ LE، Wi-Fi (2.4 گیگاهرتز) و GPS + GLONASS پشتیبانی می‌کند. این ساعت دارای ۳ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای پخش موسیقی مستقل است.

نسخه جدید GTR 2 آمازفیت دارای یک باتری ۴۷۱ میلی آمپر ساعتی است که با استفاده معمولی تا ۱۴ روز عمر باتری دارد. با استفاده زیاد، باتری می‌تواند ۶٫۵ روز دوام بیاورد در حالی که عمر باتری با استفاده ساده تا ۳۸ روز افزایش می‌یابد. این محصول با قیمت ۱۱۹۹۹ روپیه (حدود ۱۵۴ دلار) از ۲۳ می در هند به فروش می‌رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp