شیائومی بند ۷ را در دو نوع با نام‌های بند ۷ و بند ۷ NFC عرضه کرده است. این پوشیدنی هوشمند دارای صفحه نمایش ۱٫۶۲ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۲۶ PPI و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. این دستگاه دارای ویژگی نمایشگر همیشه روشن است و همچنین دارای کاغذدیواری پویا Mars، مانند آنچه در MIUI 13 موجود است، می‌باشد. از نظر طراحی، این بند هوشمند مشابه می بند ۶ است و تنها ۱۳٫۵ گرم وزن دارد.

می بند ۷ با دستیار هوش مصنوعی Xiao ارائه می‌شود و دارای ۱۲۰ حالت ورزشی از جمله چهار حالت ورزشی حرفه‌ای با ردیابی فعالیت، تجزیه و تحلیل داده‌ها و موارد دیگر برای راهنمایی همه جانبه است.

می‌بند ۷ شیائومی

با توجه به ویژگی‌های مرتبط با سلامت، بند هوشمند نظارت بر اکسیژن خون را در تمام طول روز ارائه می‌کند و در صورتی که سطح اکسیژن خون به زیر ۹۰ درصد برسد، به کاربر هشدار می‌دهد. به غیر از این، دستگاه دارای یک ردیاب ضربان قلب و ردیاب خواب است که قادر به ارائه داده‌هایی مانند کیفیت تنفس در خواب، REM و کیفیت زمان چرت است. همچنین نظارت بر استرس، ردیابی سلامت زنان، و PAI (هوش فعالیت شخصی) را ارائه می‌دهد.

بند ۷ دارای یک باتری بزرگ ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۵ روز استفاده شود. ادعا می‌شود که بند هوشمند با استفاده زیاد حدود ۹ روز دوام می آورد. این دستگاه مانند مدل‌های قبلی خود از شارژر مغناطیسی استفاده می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن

نوع NFC بند ۷ شیائومی دارای برچسب قیمتی ۲۹۹ یوان (۴۵ دلار) است در حالی که بند ۷ غیر NFC 249 یوان (۳۷ دلار) قیمت دارد. این بند هوشمند برای پیش‌سفارش در چین آماده شده است و اولین فروش آن در ۳۱ می آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp