حضور پوکو F4 شیائومی در دیتابیس گیک‌بنچ نشان می‌دهد این دستگاه معرفی‌نشده قرار است مدل ری‌برند‌شده‌ی ردمی K40S باشد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کند.

پوکو اف ۴ شیائومی (Xiaomi Poco F4‌) که اخیراً چند گواهی از جمله یک گواهی از طرف FCC دریافت کرده بود، در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است تا به‌صورت اولیه با قدرت پردازشی آن آشنا شویم.

براساس آنچه جی‌اس‌ام آرنا می‌نویسد، صفحه‌ی امتیاز پوکو F4 شیائومی به شایعه‌هایی دامن می‌زند که ادعا می‌کردند این گوشی، مدل ری‌برندشده‌ی ردمی K40S است که چند روز پیش در چین رونمایی شد. دلیل اصلی آن، این است که پوکو F4 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند.

در صورت رونمایی پوکو F4 به‌عنوان مدل ری‌برندشده‌ی ردمی K40S اصلا تعجب نخواهیم کرد؛ چون شیائومی سابقه‌ی انجام چنین کاری را در قبال گوشی‌های قبلی خود دارد.

امتیاز گوشی پوکو F4 شیائومی در گیک بنچ

صفحه‌ی امتیاز پوکو F4 نشان می‌دهد این گوشی معرفی‌نشده‌ی شیائومی قرار است مجهز به هشت گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ باشد. امتیاز تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب‌شده توسط پوکو F4 به‌ترتیب ۱٬۰۲۸ و ۳٬۳۹۱ است. این امتیازها به امتیاز گوشی‌‌های دیگری که از اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام استفاده می‌کنند شباهت زیادی دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

مشخصات احتمالی پوکو F4 منتشر شد

مدل پیشین پوکو F4 که با نام پوکو F3 شناخته می‌شود، در زمان عرضه‌ی خود مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی گیمینگ بازار بود. این گوشی که اکنون نیز در بازار ایران به فروش می‌رسد، قابلیت‌های مناسبی را در ازای قیمتش ارائه می‌دهد. جزئیات بیشتر درباره‌ی پوکو F3 را می‌توانید در بررسی متنی و ویدئویی زومیت بخوانید و مشاهده کنید.

شایعه‌ها می‌گویند پوکو F4 شیائومی نمایشگر ۶٫۳ اینچ فول HD پلاس AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد، از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در پنل پشتی مجهز به دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات، دیگر مشخصه‌ی مورد انتظار برای پوکو F4 محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp