سرانجام ردمی اسمارت بند پرو با نمایشگر اولد ۱٫۴۷ اینچی و قابلیت‌های جذاب دیگر معرفی شد.

مدتی بود که شایعات مختلفی درباره ردمی اسمارت بند پرو (Redmi Smart Band Pro) در فضای مجازی منتشر می‌شد؛ اما یک سال پس از اسمارت بند اصلی، این گجت جذاب نیز معرفی شده است. همان‌طور‌که از نام این محصول پیدا است، نسخه جدید مجهزتر است و ویژگی‌های بیشتری ارائه می‌دهد
C:\Users\Tnkala\Desktop\gsmarena_005-2.jpg
.

ابتدا سراغ ویژگی‌های ظاهری این دستگاه می‌رویم. در اسمارت بند پرو از صفحه‌نمایش امولد ۱٫۴۷ اینچی با حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت و ۲۸۲ ppi استفاده شده است که با شیشه ۲٫۵ بعدی محافظت می‌شود. بدنه این محصول از پلی کاپرولاکتام (نوعی نایلون پلاستیک) ساخته شده و می‌تواند تا ۵۰ متر زیر آب دوام بیاورد. البته بند آن از جنس سیلیکون نرم است.

این دستگاه از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مانیتور ضربان قلب معمولی PPG و یک سنسور نور برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه‌نمایش بهره می‌برد. با استفاده از این سنسورها، دستگاه می‌تواند بیش از ۱۱۰ نوع تمرین را تشخیص دهد که ۱۵ مورد از آن‌ها حالت‌های حرفه‌ای هستند و ردیابی SpO2 (اکسیژن خون) نیز در فهرست ویژگی‌های این محصول قرار دارد.

تمام این سخت افزار با باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تغذیه می‌شود که برای شارژ آن کابل مغناطیسی کوچکی در نظر گرفته شده است. به‌گفته شرکت سازنده، اسمارت بند پرو ردمی حدود ۱۴ روز در حالت استفاده معمولی و ۲۰ روز در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی (power-saving mode) دوام می‌آورد

حال به‌سراغ ردمی واچ ۲ لایت (Redmi Watch 2 Lite) می‌رویم. این محصول نسخه کوچک‌تر نمونه اصلی است؛ بنابراین، طراحی مربع‌تری درمقایسه‌با اسمارت بند دارد. وضوح صفحه‌نمایش ۱٫۵۵ اینچی LCD این ساعت هوشمند ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل است. درضمن، مجموعه حسگرهای به‌کاررفته در مدل نمونه اصلی به‌علاوه GPS درون این دستگاه قرار گرفته‌اند.

این دستگاه از باتری بزرگ‌تر ۲۶۲ میلی‌آمپر‌ساعتی تغذیه می‌کند که ۱۰ روز در حالت معمولی و ۵ روز درصورت استفاده زیاد دوام می‌آورد. در‌صورت روشن‌بودن حالت GPS، این ساعت می‌تواند ۱۴ ساعت متوالی کار کند، که بسیار چشمگیر است. متأسفانه ردمی جزئیات قیمت و دردسترس‌بودن این محصول را به‌اشتراک نگذاشته است؛ بنابراین، باید بیشتر منتظر این اطلاعات بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp