شیائومی طبق وعده‌ی خود، ده‌هزارمین فروشگاه Mi Home را در مساحتی بیش‌از ۶۰۰ مترمربع افتتاح کرد. هدف این شرکت وجود حداقل یک فروشگاه در هریک از شهرستان‌های چین است.
C:\Users\Tnkala\Desktop\Xiaomi-opens-10000-Home-Mi-store-in-China-1-min.jpg

چند روز پیش در جریان معرفی سری ردمی نوت ۱۱، مدیرکل ردمی و شیائومی (لو ویبینگ) اشاره کردند که غول فناوری تا قبل از پایان اکتبر (آبان ۱۴۰۰)، ده‌هزارمین فروشگاه Mi Home خود در چین افتتاح خواهد کرد. به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون دقیقا طبق برنامه، ده‌هزارمین فروشگاه Mi Home افتتاح شده است.

فروشگاه معروف Mi Home از طراحی معماری منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد و به معنای واقعی کلمه بی‌نظیر است. این فروشگاه در دره‌ی شادی در شنژن واقع شده و مساحتی بیش‌از ۶۰۰ مترمربع را پوشش می‌دهد. غول فناوری به ۱۰۰۰ خریدار اول فروشگاه جدیدش فرصتی می‌دهد که با پرداخت یک یوآن اضافی در کنار خرید خود، ردمی بادز ۳ دریافت کنند. این شرکت همچنین به برنامه‌های خود در آینده برای ادغام فروشگاه Mi Home و مرکز خدمات پس از فروش اشاره کرد تا دسترسی مشتریان را برای ارائه‌ی خدمات نزدیک‌تر کند.

شیائومی بیش از ۲۴۰ میلیون گوشی ردمی نوت در سراسر جهان فروخته است

لو ویبینگ همچنین به عرضه‌ی سری ردمی نوت ۱۱ اشاره کرد که این شرکت در‌حال‌حاضر تعداد فروشگاه‌های فیزیکی خود را در بیش از ۲۲۰۰ شهرستان در چین گسترش داده که نشان‌دهنده‌ی پوشش ۸۰ درصدی کل شهرستان‌ها است. این امر با هدف گشایش حداقل یک فروشگاه Mi Home در هریک از شهرستان‌های چین مطابقت دارد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی عملکرد شیائومی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp