شیائومی روتر Wi-Fi Gaming Tri-Band Mi AX9000 را با WiFi 6 عرضه کرد

شیائومی به تازگی محصولات جدیدی را در کنفرانس آنلاین خود راه‌اندازی کرده است، یکی از این محصولات روتر Wi-Fi جدید Mi AX9000 Gaming است که دارای استانداردهای WiFi 6 می‌باشد.
C:\Users\tnkala\Desktop\Wi-Fi Gaming Tri-Band Mi AX9000.jpg

روتر Mi AX9000 یک روتر Tri-band است که از هر دو باند 2.4 و 5G پشتیبانی می‌کند و از طریق چیپست شش هسته‌ای کوالکام (4 CPU + 2 NPU) قدرت رسانی می‌شود. یک نکته قابل توجه در مورد روتر جدید شیائومی این است که غول فناوری چینی باند سوم 5G_Game را نیز در آن ارائه داده است که همانطور که از نامش پیداست، به وضوح برای بازی اختصاص یافته است. علاوه بر این، AX9000 پهنای باند 4 × 4 160 مگاهرتز را به جای 4 × 4 80 مگاهرتزی که در روترهای سری AX3000 پیدا می‌شد، ارائه می‌دهد.
C:\Users\tnkala\Desktop\xiaomi-tri-band-mi-ax9000-gaming-wi-fi-router-front-left-view.jpg

همچنین این روتر از MU-MIMO و OFDMA پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌تواند از اتصال 16 دستگاه پشتیبانی کند. از نظر طراحی، این روتر با LED های متقاطع X شکل در بالای بدنه هشت ضلعی خود، زیبایی منحصر به فردی دارد. چهار آنتن را می‌توان در کنار چهار درگاه LAN در عقب مشاهده کرد. قابل ذکر است، این شرکت یک پورت USB 3.0 نیز ارائه داده است. برای خنک سازی، این دستگاه دارای یک فن است که می‌تواند روتر را خنک نگه دارد.

به لطف پردازنده کوالکام، این روتر WiFi بسته به فرکانس متصل شده از سرعتی تا 4804 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. شیائومی همچنین بر اتصال و دامنه روتر جدید سری Mi AX9000 تاکید کرده و وعده می‌دهد که این دستگاه می‌تواند از طریق دیوارها یا موانع موجود در خانه کاربران، سرعت زیادی تا برد 12 متر را ارائه دهد. این روتر جدید با قیمت 999 یوان (تقریباً 152 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp