سامسونگ Galaxy S10 اولین گوشی نسل جدید 5G

 

نسل جدید گوشی های 5G ، گامی که Huawei و Xiaomi اولین تلفن 5G خود را در کنگره Mobile World نشان دادند.

Huawei اعلام کرده است که Mate X در اواسط سال جاری به قیمت یورو 2300 یورو (2600 دلار) خواهد رسید. این قیمت گران تر از ترس است، حتی اگر یکی از اولین تلفن های قابل انعطاف در جهان باشد. در مقابل، Xiaomi گفت که Mi Mix 3 برای فروش 599 یورو (679 دلار) فروخته خواهد شد، , وقتی که در ماه مه به بازار عرضه می شود، بسیار پایین تر از آنچه که ممکن است برای اولین تلفن های 5G به نظر برسد.

این دستگاهها ممکن است در نهایت به شدت به مقیاس قیمت گذاری برسند، اما اکنون واقعا راهی برای دانستن وجود ندارد. در حالی که تقریبا هر سازنده عمده گوشی های اندرویدی برنامه هایی را برای انتشار گوشی 5G عرضه کرده اند ، Huawei و Xiaomi تنها شرکت هایی هستند که می دانند دقیقا چقدر هزینه می کنند.

اما ما این را می دانیم

نسل جدید گوشی های 5G ارزان نخواهد بود. فن آوری شبکه برای مدت طولانی به عنوان یک بازی تعویض شناخته شده است که به عنوان پایه ای برای همه چیز از جمله تله مدیسین به ماشین های خودگردان به واقعیت افزوده خدمت خواهد کرد. حامل ها میلیاردها دلار برای ساخت شبکه های 5G صرف می کنند. سازندگان دستگاه باید از اجزای ارزشمند مانند رادیو 5G و باتری های بزرگتر استفاده کنند. این هزینه های بالا به احتمال زیاد شما را از طریق سرویس های گران تر و تلفن ها کاهش خواهد داد.

 

مارک آلرا، رئیس اجرایی شرکت مخابراتی انگلیس، در طی یک پنل 5G در MWC، گفت: “من معتقدم که باید با حق بیمه کمی به 4G قیمت داده شود.” “اما نه خیلی زیاد، که سرعت پذیرش را کاهش می دهد.”

نسل جدید گوشی های هوشمند

اولین موج 5G
5G وعده می دهد که سرعت، پوشش و پاسخگویی شبکه های بی سیم را به طور چشمگیری افزایش دهد. این می تواند بین 10 تا 100 برابر سریعتر از اتصال معمولی تلفن همراه شما اجرا شود و حتی سریعتر از هر چیزی که شما می توانید با فیبر نوری که به خانه شما می آید، استفاده کنید.

MWC در هفته جاری در بارسلونا اولین محصولی از گوشی های 5G را معرفی کرد. به جز اپل، هر سازنده بزرگ گوشی قصد دارد تا سال 2019 گوشی تلفن 5 گیگابایتی را راه اندازی کند.

سامسونگ، بزرگترین فروشنده تلفن هوشمند، اولین گوشی 5G خود را فقط چند روز قبل از MWC در زمان رویداد Unpacked خود در سانفرانسیسکو معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp