گوشی گیمینگ ردمی با چیپ Dimensity 1200 ممکن است در این ماه عرضه شود

گوشی Realme Neo GT اخیراً به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به چیپست Dimensity 1200 در چین معرفی شد. گزارش ها نشان داده اند که Redmi همچنین در حال کار بر روی یک گوشی متمرکز بر گیم است که از همان تراشه مجهز شده است.

گزارش های گذشته نشان داده است که گوشی شیائومی آینده با شماره مدل M2104K10C ، گوشی Redmi با تراشه Dimensity 1200 است. این مدل هنوز در پایگاه داده پلتفرم های صدور گواهینامه TENAA و ۳C چین وجود ندارد. گفته می شود این گوشی با رمز Ares شناخته می شود و احتمالاً از یک سیستم دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 بهره می برد.
C:\Users\tnkala\Desktop\redmi 1200.jpeg

در حال حاضر ، اطلاعات دیگری در مورد مشخصات دستگاه در دسترس نیست. ورژن هندی این گوشی با شماره مدل M2104K10I اخیراً در پایگاه داده IMEI کشور مشاهده شد. این لیست نشان داد که احتمالاً این دستگاه با نام تجاری POCO به هند می رسد. از آنجا که انتظار می رود چیپست Dimensity 1200 یک عملکرد برجسته ای مانند Snapdragon 870 را ارائه دهد ، ممکن است این دستگاه به عنوان یک پرچمدار سری F معرفی شود.

با این حال ، توصیه می شود منتظر گزارشات دیگری باشید تا تأیید کند آیا گوشی Redmi مجهز به China Dimensity 1200 به عنوان یک گوشی هوشمند POCO در هند دوباره ارائه می شود. Realme GT Neo با قیمت ابتدایی ۱٫۷۹۹ یوان (تقریباً ۲۷۵ دلار) در چین به فروش می رسد. این احتمال وجود دارد که گوشی Redmi آینده با چیپ D1200 با قیمت های مشابه بتواند رقیب گوشی GT Neo باشد. یک گوشی شیائومی دیگر با شماره مدل M2103K19PC وجود دارد که در صف انتظار برای ارائه در چین است. اگرچه انتظار می رود مشخصات آن مانند صفحه نمایش LCD 90 هرتز ، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل ، اسکنر اثر انگشت روبرو )در صفحه) و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۲٫۵ وات باشد ، اما نام نهایی محصول نامعلوم است. همچنین انتظار می رود این دستگاه به عنوان گوشی POCO در هند برند جدیدی دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp